EroPamietnik.pl

Sex strona z największą bazą erotyków w internecie.

sex opowiadania

Darmowe historie erotyczne zboczone fantazje seks opowieści o miłości, podrywaniu i zbliżeniu oraz penetracji.

Archiwum'Ostre Opowiadania' Kategorii

Impreza

sobota, Kwiecień 5th, 2014

Mam na imię Kasandra jestem studentką, mam blond włosy i niebieskie oczy . W lipcu wybrałam się do kumpelki Olgi do Kołobrzegu. Jednego wieczora wbiłam się w czarna niewiele zakrywającą sukienkę i wybrałam się z Olga na prywatkę do jej chłopaka , impreza była fajna. Nad ranem wszyscy się ulotnili nawet Olga gdzieś przepadła. Zostałam […]

Czytaj Dalej »

Ja i Gosia

piątek, Kwiecień 4th, 2014

Mam 18 lat.od roku moja partnerka jest Gosia.ma 20 lat i jest doswiadczona w sprawach seksualnych.to wlasnie z nia stracilem dziewictwo.a chcialbym teraz opowiedziec o najbardziej podniecajacej sytuacji jaka przezylem. Z Gosia na temat seksu rozmawiamy bardzo czesto.mowimy o swoich fantazjach,snach itp.moim marzeniem byl seks z dwoma kobietami.chcialem rowniez zoabczyc moja partnerke w akcji z […]

Czytaj Dalej »

Trawa,Siostra i ja

środa, Kwiecień 2nd, 2014

Było czewcowe popołudnie. Razem z moją o 4 lata młodszą siostrą(ja miałem 18) opalaliśmy sie na łace. Byliśmy u naszej babci na wakacjach. łaka była własciwie polaną w srodku lasu. Zewszad otoczona drzewami, oswietlona przez mocne słonce.Czesto tam sie opalalismy bo było to miejsce gdzie nikt oprocz naszych dziadków i nas nie przychodził. Lezelismy na […]

Czytaj Dalej »

Fajna przygoda

środa, Kwiecień 2nd, 2014

Kiedy Iza wchodziła do pokoju zwróciłem uwage na jej tyłeczek który ruszała z gracją niczym modelka. Idąc za nią miałem ochote złapać ją za dupcie ale rozsądek mnie uratował przed idiotycznym zagraniem. Kiedy usiadła fotelu w tym czasie ja położyłem się na łóżku. Wkradła się we mnie diabelska żądza seksu zaczeła mnie rozpalać samym wzrokiem […]

Czytaj Dalej »

Udane interesy

wtorek, Kwiecień 1st, 2014

Dość niedawno zakładałam właną frmę. nie miałam żadnego kapitału żeby cokolwiek rozpocząć więc zwróciłam się o pomoc do kolegi, który miał dość nadzianego ojca. kolega umówił nas na spotkanie w jego własnym mieszkaniu. miałam jego ojcu przedstawić projekt i omówić warunki pożyczki. Ojca mojego kumpla widziałam już kilka razy na jakichś wernisażach i bankietach na […]

Czytaj Dalej »

Moja przygoda z seksem

poniedziałek, Marzec 31st, 2014

Mam na imię Dorota, mam 45 lat. Mam ok. 165cm wzrostu, ale jestem kobietą, która ma tzw. grubą kość. Z tego względu wyglądam dosyć „masywnie”, ale nie grubo. Mam 94cm w biuście, miseczka C i 104cm w biodrach. Ażeby nie wyglądać jeszcze bardziej „masywnie” robię, co mogę. Mam w domu rowerek i hantle, codziennie staram […]

Czytaj Dalej »

Bad Boy

niedziela, Marzec 30th, 2014

To nie bedzie historia o grzecznym chlopcu,ktory ogranicza sie do sexu tylko ze swoja dziewczyna…to nie bedzie opowiadanie o sexie wynikajacym z pozadania..to bedzie jedna z prawdziwych histori ,ktore zawsze sa podobne zmieniaja sie tylko dziewczyny… Nazywam sie Piotrek, mam 19 lat..historia ktora wam opowiem miala miejsce w te waxy…jak co roku pojechalismyz ekipa nad […]

Czytaj Dalej »