EroPamietnik.pl

Sex strona z największą bazą erotyków w internecie.

sex opowiadania

Darmowe historie erotyczne zboczone fantazje seks opowieści o miłości, podrywaniu i zbliżeniu oraz penetracji.

orgazm

…ale dwa tygodnie!!! Nigdy tak długo nie byłam z dala od Niego. Wiem, że to tylko kolejny wyjazd służbowy, który przeciągnął się na weekend wiem, że jutro On wróci ale to jeszcze bardziej wzmaga tęsknotę. Tęsknotę za jego uśmiechem, niebieskimi oczami i silnymi szorstkimi dłońmi, które potrafią sprawić tyle przyjemności. Jeszcze tylko jedna noc w samotności i znowu będę mogła poczuć żar który zawsze rozpalał mnie do białości…

- Witaj moja księżniczko – mówi z uśmiechem Potem kwiaty (jakie to szczęście, że pamięta o tych drobiazgach, które są dla nas tak ważne), pocałunki, wspólna kolacja, słowa które są zbyt ubogie by wyrazić to wszystko co krzyczy w nas. Ciała które pragną się nawzajem lecz dzieli je ubranie. Delikatne muśnięcia dłoni, które obiecują tak wiele… Czytaj Dalej »

Dzien mi sie dluzyl.
sms-em dostalem wiadomosc ze kumepl zaprasza mnie,na urodziny.
Byl weekend wiec mozna bylo poszalec.
Bylem po wyplacie wiec pomyslalem sobie a huj z tym co sobie bede zalowal.
Wiec poszlem.Kumpel robil urodziny w PUB-ie .Bylo juz sporo ludzi.
Weszlem od razu dostalem kartke na browar
zobaczylem ze kartek mala ilosc wiec mowie ej koles daj wiecj nie zaluj.
Zapoznalem kolezanki i kolegow Grzeska.
Jedna laska wpadla mi w oko.
pomyslalem dzis ja wyrucham.
byla chyba chetna bo ciegle puszczala mi oczka Czytaj Dalej »

Tak, jak się spodziewałam, w końcowych dniach stycznia zadzwonił Andrzej, proponując mi Walentynkowe spotkanie. Ponieważ w tym roku Walentynki przypadały w poniedziałek, umówiliśmy się, że przyjedzie w piątek.

I tak też było, piątkowy późny wieczór, podjeżdża samochód, wysiada Andrzej

i z bagażnika wyjmuje bukiet pięknych pąsowych róż. Namiętne pocałunki powitania, przejście nie wiadomo kiedy do sypialni i już jest przy mnie. Już jego ręce pieszczą mnie, a ja już robię się mokra. Aż przychodzi ten moment, kiedy już go pragnę, już chce, aby był we mnie. I za moment to następuje, delikatnie, ale systematycznie wchodzi we mnie, już jest cały, już dobija się do mojego wnętrza. Narasta szybko podniecenie, u niego też, po chwili czuję, jak tężeje, ja dostaje pierwszych skurczów, Czytaj Dalej »

Zawsze marzyłem o pieprzeniu moich dwóch 18-letnich sióstr. Słyszałem od swoich przyjaciół że większość facetów chce dmuchać bliźniaczki!
Moje siostry Zoe i Kim były identyczne, miały długie ciemne włosy, były szczupłe z pięknymi tyłeczkami i niewielkimi piersiami.
Jednej nocy obudziłem się i poszedłem sie wysikać. Pokój moich sióstr jest naprzeciw mojego. Gdy załatwiałem swoje potrzeby usłyszałem z ich pokoju ciche jęki. Wychodząc z toalety podszedłem do ich pokoju i delikatnie uchyliłem drzwi, zobaczyłem jak moje siostry pieszczą sie w pozycji 69. Kim akurat miała orgazm, gdy sie wzajemnie pieściły języczkami, ale nie nacieszyłem sie długo tym widokiem.
Nagle zauważyły moja obecność, wstały z łóżka i podeszły do mnie całkowicie nago i wciągnęły mnie do ich pokoju. Zapytałem, dlaczego pieściły sie oralnie, przecież sa siostrami.. Nie wiedziały, co odpowiedzieć, ale prosiły żebym nic nie mówił rodzicom. Czytaj Dalej »

Był majowy poniedziałek. U nas był to długi weekend, ale w Niemczech nie, więc moi Panowie musieli iść do pracy. Chcąc być dobra gospodynią wstałam wcześniej i naszykowałam im śniadanie. O dziwo, nawet szybko wstali, zjedli, po czym okazało się, że Andrzej to jedzie na 10-tą, ale Peter to dopiero na 18-tą, natomiast Andrzej miał wrócić koło 16-tej, a Peter koło 19-tej.

Andrzej wyszedł, ja zaczęłam sprzątać w kuchni, przyszedł Peter. Kilka zdań na jego temat. Jest to mężczyzna średniego wzrostu, około 30-tki, szczupły, wręcz kościsty, ale o bardzo miłej powierzchowności.

Podszedł do mnie, stanął z boku i zaczęliśmy chwilę rozmawiać, po czym poczułam, jak położył rękę na moim karku i wolniutko przesuwa ją w dół, jakby liczył wszystkie moje kręgi. Czytaj Dalej »

Ta cała sytuacja działa się któregoś czerwcowego dnia. Była już końcówka, roku szkolnego i nauczyciele wystawiali oceny końcowe. Czekałem na świadectwo z ocenami, które były całkiem niezłe. W szkole pracowała bardzo sexi matematyczka – brunetka ze znakomitymi walorami. Jej piersi były cudowne w prześlicznych bluzeczkach. Ubierała się jak gwiazda. Na imię jej było Agnieszka. Często w domu waliłem sobie konia myśląc o niej. Tego trafnego dnia założyła na siebie bluzeczkę, jakiej nikt inny nie miał. Była z dużym dekoltem. Sama nauczycielka nie miała stanika, ponieważ prześwitywało jej ubranko. Wtedy myślałem, że nie wytrzymam. Musiałem to zrobić – poszedłem do szkolnej toalety. Usiadłem na sedesie i zwaliłem sobie konia. Wytrysk był strasznie obfity. W niektórych miejscach było widać ślady spermy. Czytaj Dalej »

Zawsze, ale to zawsze obiecywałam sobie, że poczekam z TYM do ślubu. Wiem, może staroświeckie podejscie, ale mialam opory żeby się pieprzyć z każdym facetem… A historia którą chcę opowiedzieć wydażyła się naprawdę- jak miałam 16 lat.

Właśnie rzucił mnie chłopak z którym byłam 3 lata. Ciężko to przeżyłam. Do grona osób, które mnie pocieszały należały 3 dziewczyny i jeden chłopak. Miał na imię Mikołaj i znaliśmy się praktycznie od piaskownicy. Zawsz go lubiłam, zwierzałam się mu. Może dlatego znał mnie najlepiej. Czytaj Dalej »

orgazm